Vandaag voor 17:00 besteld, vandaag verstuurd

Vóór 17:00 uur besteld?

Als het artikel wat u wilt bestellen direct leverbaar is, dan wordt het artikel dezelfde dag verwerkt en de volgende dag bezorgd*.


Bestelling na 17:00 uur worden de volgende dag verzonden en de dag erop bezorgd*.


* De meeste zendingen worden op tijd afgeleverd. Houd er rekening mee dat het momenteel erg druk is en een zending vertraging kan oplopen.


De afleverdatum kan gekozen worden op de afrekenpagina mits alle artikelen in de winkelmand direct leverbaar zijn.


Bij het artikel staat vermeld of deze "direct leverbaar" is of een levertijd heeft.


Voor uitgebreidere informatie: zie de pagina Verzending & bezorging.

Garantie, klachten en oplossingen

 

Garantie

Alle producten worden door ons geleverd met minimaal 12 maanden fabrieksgarantie. Enkele merken/fabrikanten hanteren een langere termijn. De exacte garantietermijn staat vermeld bij elk product onder Specificaties.

  • Wettelijke regels en garanties worden niet uitgesloten door onze garantieregeling.
  • Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer geen garantie?

De garantie dekt geen oneigenlijk gebruik, normale gebruiksslijtage of schade door verkeerd gebruik van de producten. Aanspraak op garantie dient altijd vooraf aan ons gemeld te worden, bij voorkeur per e-mail: service@lataza.be. Stuur ook altijd een foto van het defect mee. Dan pas kunt u het product aan ons terug sturen.

 

Iets mis met het product of een andere klacht?

Mocht er iets mis zijn met het aangeschafte product of heeft u vragen of een klacht, neem dan gerust contact met ons op via e-mail service@lataza.be of telefonisch op +31 512 202150 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur). Wij helpen u graag verder, doorgaans zal Lataza binnen twee werkdagen inhoudelijk reageren op uw e-mail. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.

 

Oplossing

In samenwerking met de klant zal Lataza altijd proberen tot een voor de klant bevredigende oplossing te komen.

 

Retour sturen

U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan Lataza, zie hiervoor de informatie op de pagina Retourneren & omruilen. De kosten hiervoor komen voor rekening van Lataza indien de garantie wordt toegekend. Gemaakte verzendkosten vanuit het buitenland met uitzondering van België en Duitsland komen te allen tijde voor rekening van de klant.